I want EE - Exclusive ELLE

Hemma efter två timmar effektiv träning på gymmet. Ätit lunch, och enligt vad jag skall skrev innan så skall jag nu skriva om ngt intressant. Och jag har kommit på exakt vad jag skall skriva om.

När jag kom hem låg efterlängtade ELLE på hallbordet. Började bläddra  i den snabbare och snabbare för att komma fram till modesidorna, det är ju de som är mest intressanta. En sak slog mig när jag hade läst ut den. Man märker verkligen att det är lågkonjunktur. ELLE som brukar visa exklusiva kläder visade nu för det mesta kläder från beyond retro, åhlens, monki, och HM. Inte för att det inte är bra, man riktar sig till märken man vet folk har råd att köpa i denna bistra tid. Men jag saknar faktiskt Exklusiva Elle. Får kanske börja köpa ELLE LYX istället.

Hmm.. Hatar lågkonjunktur, varför är det nödvändigt?

Nej nu väntar plugg

ciaociao



Förresten vann Pump it Diva den lilla träningen i morse, eftersom prima Ballerina V aldrig dök upp, ursäkten om hennes träning ikväll är godtagen, men battlen eller snarare corporation mellan oss kommer fortsätta fredag morgon hoppas jag med YOGA. Right V?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0