Damn - she was a kidnapper.

Okej en dag helt fylld med plugg och en jättedålig närvaro här på bloggen, men ibland kommer dagar då man faktiskt måste ta tag i saker och ting och idag är en sådan dag. En överraskning mitt  i allt pluggande var att SZ ringde. Själva överraskningen att hon ringde var inte så stor men att hon absolut skulle kidnappa mig var större. Jag kunde absolut inte säga emot.

så vart kidnappade hon mig? Tja. eftersom båda satt hemma och pluggade, hon är nämligen hemma från sthlm hela denna veckan.. Och båda behövde en koffeinkick så blev kidnappningsplatsen centro.

Så nu efter att ha varit kidnappad en timma så känner jag mig sjukt glad, har massa energi och skall sätta mig och plugga igen - hela natten lång. Med andra ord har jag fått en jävla koffeinkick..


Nu back to work. Ciaociao


bild lånad från http://www.lattelakejen.blogspot.com


Kommentarer
Postat av: SZ

Hon den där SZ verkar vara en bra tjej ;) Älskar dig söta!

2009-03-20 @ 22:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0