beau lunedi

Åh idag var det årets första vårmorgon kändes det som när jag gick till skolan. Solglasögonen var på och bra musik i min love. Men när ma kommit hem, pratat med L och skall sätta sig och plugga då blir det genast grått. ..

Jag kan ju inte skriva min ryska tenta den 28 mars eftersom jag är i köpenhamn då så när skall jag då skriva den? jo den 25, åh. samtdigt skall samhällsrapportens utkast in den 20e, Massa fakta på specialidrotten och samhällen att plugga in. Känns som att vara tillbaka i gymnasiestressen..

Idag skall det bli träning iaf, och barnträning såklart.

Ses vi på body pumpen imorgon kl 11 på SATS kompassen? Jag är där iaf.
'
hörs senare för nu kallnar théet och jag måste sätta fart med plugget

ciaciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0