what a night!

30 dagar

Jag säger som pappa innan när jag pratade med honom i telefon. Allting löser sig - och det gör det faktiskt!. Knallar hem med ett MVG från specialidrottsprövningen nu, gott är det! Nu väntas bara resultatet från ryska tentan!

Igår var en helt underbar dag och studentfesten var sjukt kul. Det var blod svett och tårar. Tårar för att man började gråta av lycka när studenterna sprang ut. Ååh jag tror alla vi som stod där och har tagit studenten ville ta om den igen. Svett för att det var såå sjukt varmt både under dagen och på festen på Berså. Och blod för att det var så sjukt mkt glas på Berså att mitt ben skrapades upp och började blöda. Då blev det dags att gå hem.

Men i övrigt var det såå roligt! Har inte dansat så mkt på länge. Tur att man hade platta skor med sig! Phuu..
Hemma vid halv tre och nu trött som få skall jag snart springa iväg på Cs och LittleSZ utspring vid ett från Hvitfeldska. Sedan blir det mottagningar från halv fem och framåt. Men update får ni självklart senare. Kommer lite tips på vad man kan ha på sig på mottagning.

Skall försöka få tag på lite bilder från igår. MIn kamera är ju på lagning..

ciaociao

Kommentarer
Postat av: Moa

Tack G!

Dina tips underlättade något grymt för mig! Det blev långklänning tillslut! Hoppas att du får en fortsatt bra vecka med roliga mottagningar och partyn :D!!

2009-06-03 @ 15:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0