Vackra Marstrand.

Hemma igen efter ett sjukt kul dygn på vackra Marstrand. Jag har aldrig riktigt varit sommar-västkust tjejen i och med att vi alltid varit i Skåne under sommrarna, men oj vad västkusten är vackert!

SZ hämtade upp mig kl 1 och med hög musik i bilen bilade vi upp till Marstrand. Slog oss ner vid havet och avnjöt en sjukt god picknick som SZ hade ordnat. Solade, vilade och pratade om livets alla ting.

Möte upp sedan SZ vänner som har ett sommarställe där, för att umgås lite och sedan tog vi färjan över till Marstrand och in på stället Mamas. Sjukt sommarställe! Absolut helt underbart!
Middag på LasseMajas och sedan tillbaka till Mamas, där draget efter ett tag blev så sjukt stort. Folk på bord,bänkar, stolar, barer ja överallt! Har aldrig vart med om att det var så mkt folk på ett ställe innan.. herregud! Men jättekul iaf!

Sedan vid halv 1 drog vi vidare till Såsen, socitetshuset, där Peter Siepen djade bland annat. Dansade hejvilt till all musik och sakta men säkert såg vi solen gå upp över ett berusande och vackert Marstrand.

Färjan tillbaka till fastlandet vid femtiden och sedan var vi i Göteborg vid halv elva tiden. Har mestadels sovit hela dagen eftersom jag inte sovit på ungefär 24 h. Och jag mår prima ballerina! Älskar att vakna upp efter en utekväll och må prima! Perfect.

Nu blir det mat från stamstället Trattoria de Pascquale och sedan blir det en lugn kväll.

Hoppas midsommardagarna har varit sköna och bra för er med!

ciaociao

Bilder kommer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0