Vem tror han att han är?

Okej jag måste avreagera mig lite här och nu! Det är inte mycket jag blir irriterad över men det finns vissa saker som kan göra att blir så irriterad på människor att jag 1. Inte förstår hur de ens tänker sina egna tankar.2. bara vill hoppa in i deras kroppar och hjälpa dem på traven till att bli någorlunda normala ..

Jag brukar träna på SATS Kompassen. Och nu flera gånger i rad när jag har tränat så har det varit en" dokusåpa kändis" där som antagligen satsar på beach nollnio. Egentligen så tror han väl att året är 1987 och nu är det beach och Miami Vice som gäller - inte vet jag. Men iaf denna pesonen/mannen/gubben, tror att han är såååå fräck. Han går runt i allt för äckliga gymkläder (inte för att jag brukar lägga märke till folks gymkläder, men dessa kan man inte missa med tanke på hans ålder.. och mage). Han brukar varva sitt program med olika muskelövningar, där han gör ungefär fem stycken utav en övning för att sedan vila i 10 min. Och nej gubben är inte överviktig. Han har en hyfsat normal kropp för hans ålder antar jag - men usch det vill jag inte ens spekulera i.

Ha, vad gör han då resten av tiden emellan sina femton övningar och 30 min vila (han brukar vara där mellan 1 timma och 1 1/2 timma). Jo han går och spänner sig, tittar i spegeln, spänner sig lite till, lyftar på sitt urtvättade sliskiga linne för att se om det blivit ngt sexpack efter två situps. Han till och med öppnar toalettdörren för att gå ut utanför och spegla sig in mot toalettspegeln. Jag trodde han skämtade först.

Sedan skall han vara lite fräck och sätta upp sitt hår i en kort och låg hästsvans. Han går runt som han äger världen och han är bara såå irriterande.

Vem är då denna gubben/mannen/personen?

Om jag säger "Rätta för rosing" och karate, tror jag exakt att ni vet vem jag menar.

Och vet ni vad det värsta är (eller bästa för honom), han tror att han är snyggast i världen!  Grattis till det självförtroende.

Kan ni gissa vem av dessa män det är?


bild lånad från Aftonbladet


ciaociao

Kommentarer
Postat av: susanna

"lyftar på sitt urtvättade sliskiga linne för att se om det blivit ngt sexpack efter två situps. "... hahhahaha jag gapskrattade när jag läste det.. fy fan vilken sorglig människa han är!!

2009-06-10 @ 23:31:52
URL: http://www.susannagullberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0