the stressyday

31 dagar




Nu blir det ett verkligen supersent första ordentliga inlägg. Har sprungit runt och ordnat studentpresent idag med AM och V till L - hon tar ju studenten imorgon så då blir det kalas! CB tar med imorgon och sedan tar C och SZs lillasyster från Hvitfeldska på onsdag. AS på fredag och JvP med så det är massamassa fina vita mössor, kostymer och klänningar som man kommer se, och visst är det härligt! Är såå glad för alla studenters skull - även om deras dagar kommer bli lyckade och vi andra kommer ha superkul är det en sjuk stress som smyger sig fram. Hinna köpa present, komma till allas utspring, allas mottagningar och allt.

Men kul kommer det att bli!

Hade sista barnträningen ever idag, och visst är det lite skönt men lite sorgligt ändå. Alla söta föräldrar som kom fram och gav beröm idag till mig för att de tycker att jag varit en bra tränare. Sådant värmer verkligen mitt hjärta!
Konditions och fäktträning idag för egen del och nu sitter jag här och vet inte alls vad jag skall göra.. Ångest



Inte nog med att man stressat runt massa idag, det har ju vart så sjukt varmt med! Man skall verkligen inte klaga men lite mer vind och det hade vart perfekt!

Aja bara att vänja sig och använda solen till att jobba på brännan

ciaociao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0