The end

Åter hemma igen efter några dagar i Skåne! Gud jag verkligen älskar skåne!

Hemvägen blev iaf rätt hektiskt för mig och L. Ombyte och sminkning på tågets toalett. Stressandes iväg med våra väskor för att lämna dem i mammas lägenhet, sedan möta upp J och åka till SGs 20 års firande som var hur trevlig som helst!
Middag först och sedan till Trädgårn där Liseberg hade personalfest!

Nu sitter jag hemma hos pappa med världens tryck över lungorna, kanske dags att vara ner lite.. Vet inte varför jag fick det men det kom nu på träningen.. Kanske för att jag är sjuk...


Nu är  min kropp för trött för att vara ambitiös. Tomorrow..


ciaociao

Bilder från Igår och SGs 20 årsfirande kommer imorgon, har verkligen ingen kraft nu"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0