Move it!

Åh igår var nog några utav de allra roligaste mottagnigarna jag varit på. Alla studenmottagnigar är roliga men dessa hade de lilla extra! jag och sis kom hem vid halv ett tiden och sedan vaknade jag vid tolv idag! Helt trött fortfarande och påsarna under ögonen var ett stort faktum!

Sprang ner till sömmerskan för att lämna in lite kläder som behövde fixas och sedan hem igen. Man vill ju kunna ha alla fina klänningar i sommar, och då skall de vara perfekta! Så lite uppläggning och sy in dem så blir det trés chic

klockan är fyra och jag har kämpat som en jävla åsna med att packa ner mitt rum. Alla kläder, pokaler och andra nödvändiga saker få följa med till pappa nu. Tionde går ju flytten!!

Skall vara de första veckorna hos pappa i sommar så det passar ju bra att flytta ner allt till honom. Nu är jag iaf helt slut.

Lite tips på mottagningskläder kommer i kväll eftersom jag har haft fullt upp med flytten. Gud den tar verkligen mer tid än vad man tror!

Måste fortsätta.

ciaociao

Kommentarer
Postat av: Denis

duue! vart ska du nu flytta då? blire inte gtb längre? :O

och det var ju fan va du festar!! :P har ni ingen skola mer? haha

en sista sak: "ciao" E MIN GREJ! Rawr! ;)



hahaha ha d finast nu gabbi!

2009-06-04 @ 16:37:12
URL: http://denizio.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0