Misstag som blir danska flaggan

Bloggen har tagit lite ledigt som ni har sett i några dagar, har inte riktigt haft någon skrivlust utan istället njutit av solen, havet och vänner! Jag gör alltid samma fel varje år. Jag lyckas alltid bli en dansk flagga. Min kropp alltså. Brännrödeheten på ryggen är INTE med sin frånvaro i år. Vill man ha en bränna snabbt så smörjer man ju inte in sig.. Eller?!.

Varje år samma visa:

Person-som-vill-vara-snäll-och-hjälpa-mig-så-att-jag-inte-skall-bränna-mig: - Men Gaby skall du inte smörja in dig?
Jag: - Nej, jag bränner mig aldrig!
 Person-som-vill-vara-snäll-och-hjälpa-mig-så-att-jag-inte-skall-bränna-mig: - Men du kommer göra det idag om du inte smörjer in dig!
Jag: - Nej tro mig jag bränner mig verkligen aldrig.

Wrong answer.

Jag hedrar varje sommar vårt sydligaste grannland med att se ut som deras flagga. Inget fel med Danmark men när hela ryggen gör fruktansvärt ont. Då är det inte kul att se ut som dannebrogen

ciaociao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0