Meeting with monsieur Ibrahimovic



Haha jag och L var igår och kollade på lite födelsedagspresenter, tog en kaffe och sedan skulle hon på studentmottagning och jag träna. När vi är inne på NK så ser vi Anders Svensson - fotbollsspelaren - men tänker inte mer än på att han är ganska snygg ändå.. Men iaf så märker vi att alla tjejer på sminkavdelningen är going Crazy och har massa papper med vad som ser ut att vara autografer.

Så på ngt sätt hör vi att Zlatan hade vart där/ eller var på NK, och några andra fotbollsspelare. L och jag får ett liknande återfall från när man var tio och stod och skrek till Backstreet Boys haha så vi, nerdar som vi är, börjar leta efter fotbollsspelare på NK (Herregud nu när jag skriver detta låter det så sjukt töntigt haha men kul var det). Så efter lite letande så bestämmer vi oss för att sluta för vi kommer ändå inte hitta några, men då uppenbarar han sig vid NK sportavdelningen. Mannen, myten, Legenden. Nerdiga som vi är, var vi tvugna att höja nerdnivån till en autograf. Men det var inte bara vi som var lite efterhängsna, NK sminktjejerna hade allt sminkat upp sig, gamla som unga för att träffa Mr Ibrahimovic. Sjukt lång var han, hur trevlig som helst, och faktiskt riktigt snygg i verkligheten

Yummie

ciaociao


Så bär alltid block och penna med er! Man vet aldrig när man kan behöva det! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0