Klokt Blondinbella!

Hemma igen. Blev bara 40 minuter lång promenad eftersom jag känner av att ngt sitter på lugnorna efter förkylningen. Men gud vad skönt det var att gå! Det var nästan som jag skuttade fram, alla myror i kroppen som har varit stilla i ungefär en och en halv vecka fick ut och rasta sig och jag hade verkligen kunnat springa en mil! Eller njae nästan.

Läste ett blogginlägg, eller egentligen två, på http://www.blondinbella.se/ . Den tjejen är så klok! och duktig! Läs inlägget om mat och kostvanor som hon skriver. Inläggen heter "Var stolt över din kropp - på stranden" och "Sluta medan du kan". Det är verkligen så sant det hon skriver! Vet precis hur hon menar i det senare inlägget som jag skrev här, för det är verkligen svårt att inte låta bli att tänka på mat/kost/träning. Men man får helt enkelt försöka. Inläggen är skrivna 17 juni båda två!

Grattis till Blondinbella för att ha blivit framröstad som året karriärista av CHIC!


Nej nu är det bok och thé dags tror jag .

ciaociao



bild: lånad från Blondinbella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0