Jimmy Choo for HM

14 dagar kvar till Universiaden


Åh har försökt få iväg ett blogginlägg hela dagen men det har vart något knas med sidan.. Nu äntligen så..

Hela dagen har varit i solens strålar med jordgubbar , C och Sis. Men min sjukdom blir bara värre och värre. Har väl tur om jag kan vara frisk och få fira midsommarafton.. Vill inte sitta hemma en midsommarafton till, förra hade jag ju 40 graders feber..

Verkar som ingen riktigt vet vad som händer på midsommar, och många har valt att jobba iår. För mig om jag blir frisk blir det iaf lugnt. Nu är det bara 14 dagar kvar till Serbien, och det skall verkligen bli såå kul. Hatar att det passerar massa dagar här nu vilket jag inte kan träna på bara. Träningsångest. .

Det känns konstigt att skriva detta men jag längtar till November. Jimmy choo kommer nämligen lansera väskor och skor för HM. I november kommer dessa underbara skapelser ut i uvalda HMbutiker och för en gångs skull kan nog HMs samarbete med designer bli riktigt bra, Hittils tycker jag bara att Cavalli och Mathew Williamsson badkollektion varit något att hissa flaggan för,.

November november.



bild lånad från Veckorevyn

ciaociao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0