Glad midsommarafton

Glad midsommar!
Dagen började med en halvtimma lång powerwalk och sedan frukost bestående av knäckemackor och smoothie. Skall snart inta dagens första kaffe. Mm jag längtar!

Till skillnad från många andra blir midsommarafton idag lugnt för mig, imorgon kör vi på det på marstrand istället. FIrar midsommarafton med familjen, vilket är mysigt och bra eftersom jag måste bli frisk, har fortfarande lite förkylning kvar i kroppen.

Sis har åkt ut till Rossö  - vilket nog kommer bli ett bra kalas... om ni förstår vad jag menar..
Resten av familjen är här hemma. Skall hjälpa till med all mat nu och sedan blir det bara att njuta..

Hoppas ni får en bra midsommarafton och var rädda om er allihopa!

ciaociao


Kommentarer
Postat av: sis

det var ett mycket bra kalas.

2009-06-21 @ 16:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0