Cutest

Självklart kommer hem från ett regnigt Serbien till ett regnigt Sverige. En promenad til Dahls, och en regnskur! Men jag råkade springa på AS som hade köpt pizza så det blev att ta igen allt som hänt på fjorton dagar, allt här i Sverige och i Serbien. Så det blev en liten oplanerad spontanfika! :)

Nu är det snart middag med halva familjen på "Trattoria" och sedan blir det bara en lugn myskväll med sis. Skall lägga upp bilder också från Universiaden som jag lovat.

Appropå bilder så här är en bild på ett utav de gulligaste paren i världen. E med hennes Martino. Lycka till på EM E!  ANDIAMO!



ciaociao

Kommentarer
Postat av: Anonym

åååå tack gaaaby. ni skulle kommit förbi mig till min rosa lägenhet. du jag o anton hade kunnat prata om ett av våra favoritintressen - italienska karlar hohoho pusssss emma

2009-07-11 @ 18:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0