Sickness

Jag fattar inte varför man skall bli sjuk på sommaren?? På sommaren av alla årstider! Nu sitter jag hos mormor och morfar, med världens största kopp kaffe, och världens förjävligaste snuva/ hosta och eventuellt feber. Imorgon blir det Göteborg för några dagar. Åker ner till Skåne  igen på torsdag. Eftersom jag flyttar till malmö i höst för att plugga i Lund så är det lite saker som måste göras hemma.

Största stressen förtillfället är att jag och mina girls som skall dela lägenhet inte har någon lägenhet än. Visningen vi var på i veckan visade en väldigt sunkig sexa för en otroligt skämtsam hög hyra för kvaliten. Men på torsdag blir det Mommy och jag som skall titta på en annan. Så jag hoppas verkligen att den är bra..


Även fast jag redan nu börjar känna en saknad efter Göteborg. Eller om man säger så här; jag har kommit på vad jagkommer sakna med Göteborg. vänner och familj, staden, avenyn, centro, lite mer ta-dagen-som-den-kommer-stad, så känns det otroligt spännande att det äntligen händer lite drastiska saker i mitt liv. Jag kommer bo i min lägenhet med några utav mina allra bästa vänner, träna för landslagstränaren tillsammans med JvP. Träffa nya människor och andas och lära känna en ny stad. Kontinenten Danmark är nära och resten av Europa. Och vi skall inte prata om skånskan. God I love it!

Jag ser verkligen fram emot detta!!

Förtillfället vill jag bara bli frisk. Snuvan tar sakta död på mig

ciaociao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0