Lightupmybodyandsoul

Finns det något bättre än goda vänners sällskap? Jag tror faktiskt inte det.

Familjemiddag ikväll och en lugn och skön kväll framför mig. Skall bli jätteskönt. Hittade lite träningskläder idag på stan vilket var jättebra men gud vad kallt det är. Helt galet.  Fingrarna känns plötsligt som isglasspinnar som när som helst kommer brytas av. och fötterna skall vi inte ens tala om. Hur typiskt är det inte att kyla kommer efter julen. Alltid samma sak varje år...

Irriterande.


Men i vinterkylan är det alltid mysigt med brasor och ljus. Levande ljus såklart. Därför skall jag snart inhandla lite fler doftstarinljus och värmeljus. Det blir verkligen en stor skillnad ifall man har tända ljus. Mysfaktorn blir högre och rummen hemtrevligare. Så för er som funderar på att göra om hemma. Testa att ta in lite levande ljus. stora skålar att ha dem i med kanske sand, stenar eller vatten. Det finns jätte fina till bra priser lite överallt men mina tips är Åhlens och Lagerhaus. Åh det luktar så gott. och de finns i alla former storlekar och dofter. Perfect. Vanilla och apple pie är mina favoriter. Ljusen kommer ju självklart inte måla om ens väggar men det skapar en mysig stämning!

Nu är det middag.
ciaociao




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0