Thoughts and bags.

Morning loves. Är pigg idag, det blev inte senare än halv två, och söta C körde mig hem! Sweet. Det är så himla skönt när man går ut ett tjejgäng och någon har bil. Men det är ganska bra att se till att man är mer än en som har körkort för annars blir det inte så kul för den personen. Måste alltså dra mitt strå till stacken nu för rättvisans skulle.

Idag är det bara ruskijruskijruskijruskij. Måste ta igen en lektion som jag tappade i måndags. Sedan flyttar hela barnaskaran till pappa idag så det måste packas med. Det är det som jag hatar med att vara skilsmässobarn. Att packa, När jag var liten älskade jag att packa för att då visste man att något kul antagligen skulle komma. Absolut är det kul att träffa min kära pappa, men det är jobbigt att varje vecka är det samma sak. Vi kan kalla det PPS. Packa Panik Stress. Man packar på dagen, sedan är det alltid någon av barnen som inte har packat färdigt på kvällen när pappa kommer och skall hämta allt. Sedan är jag ganska dålig att packa upp så kläderna brukar ligga i väskan fram tills måndag morgon när vi skall åka till mamma. Kanske är det därför som det känns att jag lever i en resväska..

Tanken har inte slagit mig förrän nu..

Åh om bara någon vecka åker jag med mamma och syskon till Furtuventura. Sol. Värma, Jag skall bli jävligt brun.

Nej frukost. Lägger in bilder från waldkirch och tyskland så fort jag har bytt batteri i kameran..



Om någon hade kunnat bära mina väskor kanske det hade vart mindre jobbigt?!. Nåja.

ciaociao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0