Release me

Oj jag får börja med ett lunchinlägg idag. Men jag har haft fullt upp. Följde med och väntade på L medan hon hade en anställningsintervu eftersom personen  som ringde till henne verkade lite läskig. Så då är det alltid bättre att vara två. Tog en kaffe på centro sedan som satt perfekt i min tomma kista - eftersom jag inte hunnit med någon frukost.

Nu efter en lunchomelett som blev totalt misslyckad men väldigt god sitter jag nu och pumpar ut info om hur man gör om man vill göra prövningar i ämnen från gymnasiet. Sitter på några VG som jag gärna skulle vilja lägga till ett M på eftersom juridiken i lund kräver 20.0
Måste ordna lite med ryskan också eftersom jag inte fått någon info från instutitionen.

Har ett möte på fäktklubben idag med "tränargruppen" kvart i fem. Så innan dess skall jag bara lyssna på mina nya best friends Agnes och Leona Lewis.

Kommer nog få mkt gjort idag och det känns verkligen kalas bra. Man känner sig alltid duktig när man börjar ta tag i sitt liv. Det värsta jag vet är när man har grejer som bara ligger och aldrig tar tags i. Ordning och reda pengar på fredag som det brukar heta. Fick bokat flygbiljetterna till Tyskland igår så nu är det bara tågbiljetterna kvar, men eftersom jag inte fattar tyska så har jag överlåtit det till mamma som skall överlåta det till sina resebokare.
Känns bra att en vettig person hjälper en då hon antagligen kan det bättre än mig.



Nej nu är det back to work igen.

Hörs lite senare. Så kika in då!

ciaociao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0