Only in pink champagne

Sjukt jävla dålig update, men jag hoppas att alla har haft en bra början på det nya året. 2009. Det känns som igår när man skålade in 2000 och det nya milleniumet. i pommac. I år med rosa champagne. Skillnader. Verkligen stora skillnader.

Förutom sjukt mysiga dagar i Malmö från den 30 december till och med idag så har man fått en oväntad suprise som ställt till med bloggandet. En kraschad hårddisk på datorn som man använder mest gör att bloggandet fick komma ikläm. Med efter sex månaders väntan utan överdrift - har mamma nu hjälpt mig så att laptopen funkar vilket för er läsare kommer betyda att bloggen kommer att vara mer update än innan. Bra va?

Jag nämnde lite kort om lite olika saker jag kommit på för att få bloggen mer intressant än vad den redan är. Alltså kommer det att smyga in en krönika i veckan, lite mode/skönhets tips ala moi både för killar och tjejer. Samt massa annat gott. Smasken va?

Eftersom kraschen av hårddisken har gjort mig lite handikappad det senaste har jag inte kunna göra någon årskrönika men tänkte istället att man måste blicka framåt. Framåt. Alltså blir det istället en krönika om året som kommer. 2009.

men ni får den antagligen imorgon. För  just nu skall jag som vanligt koka champagne thé, mysa framför brasan och hitta på ngt annat än bloggen. Fila på lite andra idéer och prata i telefon med L eftersom hon lovade att ringa.

Mjau
Men nu har ni i allafall fått en update.
Good





ciaociao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0