I hate this part

Internet har kraschat hos pappa så det är därför inga updates har kommit. Lite uppdateringarn nu snabbt är att vecka 7 drar jag till solen med familjen och la playa, det skall bli underbart!. Tävlade i kungsbacka i helgen så nu har man några extra blåmärken. Tävlar i Tyskland till helgen så  det är mkt på G nu. Torsdagen var även sista dagen på jobbet.

Men nu är det nya tag men idag är det en dag som jag bara vill sjunka genom jorden på. Dagen har börjat galet fel och fortsatt i den riktningen.. Åhh jag hatar sådan här dagar

V och L kommer snart så hinner inte berätta allt nu, Skall ha barnträning kl 5 så jag skriver efter träningen..

slarvigt inlägg I know

ciaociao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0