Help me count the numbers out.

Godmorgon!
Nu är man färdig äten och nyduschad. Har lite att göra innan jag klockan 1 skall träffa L och V för kaffe på centro.
Det blir en lugn dag idag, måste boka flyg och tågbiljetter till en juniorvärldscup i Tyskland och sedan hade jag tänkt om jag hinner köra ett pass på gymmet. Sedan börjar fäktningen som vanligt ikväll med först barnträningen och sedan vanlig träning för min del. Har sett ifram emot den vanliga träningen. Man är typ som en enda liten familj där på klubben - eller ja ngt i den stilen iaf. Ni fattar vad jag menar. Blir The Hills kväll med CB också som precis kommit hem från Veitnamn med familj och flickvän. Mys.

Det är så irriterande för jag har försökt hitta en sida på internet som kan räkna ut ens snitt på gymnasiebetygen - men jag hittar ingenting. Vi gick igenom detta för ett år sedan i skolan. Herregud ett år sedan hade man precis börjat vårterminen i trean - tiden går så sjukt fort. Men iaf så hittar jag ingen sida som man kan räkna ut på. Någon som vet något?


Later.

ciaociao


Kommentarer
Postat av: anna

studentum.se

2009-01-12 @ 15:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0