Heartbreak and Love.

Nu har jag tänt mitt vanilla ljus och skall gå ner och äta frukost. Magen kurrar som bara den. Och så vill jag såklart önska alla gulliga läsare godmorgon.

idag är det i princip bara träning som står på mitt schema. Nu kl 12 med J och sedan kl 5 på klubben. Efter träningen skall jag och C ha thé kväll.

Gårdagens kväll spenderades med CB som precis gjort slut med sin flickvän. Hjärtan krossas och broar byggs. Det är ungefär vad man kan sammanfatta kvällen från kl halv 7  till halv 1. I och med CBs brake up så krossades hjärtan, samtidigt som han känner att han mådde bättre av det. På träningen har paret nr 1 förlovat sig fick jag reda på. Detta hände i Oktober i Las Vegas. Hjälp helt plötsligt ligger jag efter min tid.

Time change and so do love.


Nu skall jag äta.

hörs senare lovers.


ciaociao
'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0