Givememore...

Efter en lång dag på jobbet, 9-16 så luktar man nu en blandning av mesta dels espressopulver iaf. Sedan har ju mangorajadressingen satt sig i kläderna ganska bra. Skall bli så himla skönt med en dusch.

AS kom förbi idag på jobbet. han hade tydligen startat dagen med en löprunda och kom suktandes in efter en hallonsmothie. Fy vad jag hatar att göra dem haha, men vad gör man inte för sina vänner..

Träffade L för en snabb kaffe och hade med mig lite mat från jobbet till henne och hennes mamma till middagen. Hoppas det smakar.

Nu sitter jag här hemma bara. Kan säga er att det var en ren plåga att gå upp i morse - nu är det andra gången som jag sitter ner på verkligen HELA dagen. phu. Jag kommer sova gott i natt iaf.

Från och med skall jag försöka mig på en avslutande krönika varje vecka - alltså varje söndag skall det komma ett inlägg om olika saker som jag tycker och tänker eller bara rent utsagt vill skriva av mig från. Krönika nummer ett kommer nog komma efter maten och duschen. Men jag vet vad jag skall skriva om iaf och det är tur.

Skall även försöka mig på lite andra saker som kommer komma specifika dagar i veckan. Har ni några förslag? Vad vill ni veta mer om, än mitt liv haha.

Sätt igång och skicka mig massa idéer.


ciaociao

Kommentarer
Postat av: AS

Okej Gaby :D

Nästa gång får du göra mig din egna favorit på jobbet. Det du gillar att blanda mest :D

2009-01-11 @ 21:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0