Cosy

Idag blir det ingen kvällsträning.. Har fått superont i magen, som träningsvärk fast det är smärta istället. Liknande det jag hade för ett år sedan när jag åkte in på sjukhus ni vet för magkatarr.
Sedan har jag en massa ryska att ta tag i.

Så här sitter man i mjukisdress, mjukisrosa tofflor och skall göra lite kaffe. Imorgon är det ju skola.

Haha jag tycker det är så himla kul att busringa till människor. Ringde precis L och drog en story om fashion week i Stockholm och Carin Wester visningen hon var på. Haha var rädd hon blev, hur kul som helst. Den sanna glädjen är skadeglädjen. Nåja iaf nästan..

Nej tänkte bara köra ett kort inlägg för nu har jag lite plugg framför mig.

Hm skall jag göra te eller kaffe? det är frågan..

ciaociao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0