Burn it up

Nu är det ju snart mötesdags för mig på fäktningen. Tränargruppen. Hm undra vad vi skall prata om.. Hoppas att det inte blir jättelångt för jag vill ju hinna träna själv också.

Jag har tänkt på en sak, eller tänk och tänk jag har kommit på en sak. Jag lyckas nästan alltid bränna mig. Antingen om jag skall laga mat eller göra något annat. Nu har jag nästan lyckats hälla ut hela nudelkastrullen med 100 gradigt vatten över mig. Bränt mig på thékoppen idag med. Igår på mitt vanilla ljus.

Undra varför alltid jag skall bränna mig. Hm

Nej nu skall jag kila

ciaociao


Kommentarer
Postat av: Moa

Jag råkar också alltid bränna mig :P

Fin blogg förresten :)

2009-01-14 @ 23:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0