Its britney time!

Tillbaka efter lunch med pappa nu på Soho. Innan dess var faktikst jag och V på yogan imorse, hälsade på J där hon jobbade och åt frukost. sedan till hule för att hämta material.. Och det är inte lite heller!
Eftersom jga skall plugga upp specialidrotten så krävdes det tydligen inte att jag bara gör teorin som jag trodde utan jag skall även göra om det praktiska. Samhäll A rapporten som är ett del moment i den betygshöjandeprövningen som jag också skall göra - skall vara inne om två månader, men innan dess ett obligatorsikt utkast som skall vara inne om en m¨ånad. Herregud vad skall jag skriva om?!

Måste hinna ta körkortet också innan sommaren så det är mkt på gång nu friends.


På stan hann jag även köpa en tshirt som kommer bli min favorit. Den kommer att användas många gånger. Vad tycks?
Tee kommer från Rockhouse och finns i både dam/herr strlk och barnstrlk- just denna är från barnstorlekarna (en XL som motsvara en small i damstrlk) så även om det ser stor ut på bilden kommer den bli perfekt !



Nu är det bara hennes nya cd som fattas sedan kommer jag vara fan nr 1.


vin med C ikväll men hinner blogga innan dess.

ciaociao

Kommentarer
Postat av: Anonym

Finns risk att jag också införskaffar en sån tröja, fett jävla snygg!

2009-02-21 @ 15:09:55
URL: http://annibuss.blogg.se/
Postat av: bloggen om sex!

Är du intresserad av ämnet sex?

Har du någon historia som du vill dela med dig av eller tycker du bara om att läsa andras?



Besök gärna min nyastartade blogg som kommer ta upp allt inom ämnet sex! Välkommen :)

2009-02-21 @ 15:13:57
URL: http://thisisdeap.blogg.se/
Postat av: Cilla

Tvärfet t-shirt :)

2009-02-21 @ 15:22:13
URL: http://cilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0