reflection..

Precis hemkommen från träningen på klubben - som faktiskt gick bättre än väntat.

Imorgon kommer det vara en superplanerad dag.

0645 yoga på sats med V (jag vet sjukt överambitiöst, men vi kommer gå på den!)
ca 0815-0830 frukost med V - ej planerat något frukostställe än
0930 tar jag och V bussen till hulebäck - där vi skall återse vår gamla skola på nästan ett år, men inte för att hälsa på - nej vi har tagit oss båda i kragen och skall hämta diverse material för att göra betygshöjande prövningar i olika ämnen.
1200 blir det lunch med pappa
♦1330-1630 inget planerat

1700 -1900 träning
ca 2100 eller liknande blir det vin med C. Mys

Som ni ser är det en sjukt lång dag så jag vet inte hur mycket jag kan blogga men jag skall göra mitt bästa.

Ibland blir jag på sådant musikhumör - ni vet när man blir "beroende" av någon musik bara kanske för någon timma - det kan i och för sig hålla i sig längre. Men när musiken reflekterar humöret. Jag har fått den känslan nu och det är Laura Pausini blandat med Lisa Nilsson som spelas hur högtalarna. Töntigt? Ja kanske för jag har sjukt udda musiksmak men kom ihåg att jag står för det!.


ciaociao


bilden lånad från Swarowski

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0