Pimp up your body

Godmorgon!
Nu skall jag stra ner till gymmet och passet Body Pump med V. Blir nog en liten sväng på bandet med. Idag känns som att dagen kommer bli bra.. förutom tonet med plugg. Samtidigt som jag läser ryska har jag ju som vissa av er vet valt att höja mig i Samhäll A och SpecialIdott A från VG till MVG - och jag kan säga er att det kommer inte bli lätt.. Så till helgen kommer jag göra en Blair Waldorf och låsa in mig på mitt rum tills jag ser resultat och framsteg - framförallt i rapportskrivandet. Ni som läst GossipGirl böckerna vet ju att Blair låste in sig på sitt rum en helg när hon skulle skriva sin collage ansökan. Hennes kamrat var en kaffemaskin.. Det skall jag också ha. Men för att klara denna helgen med bara plugg så skall det först firas på fredagen. Det görs på mingel i kungsbacka av alla ställen på jorden. JvP blev ju eventansvarig där för festerna fram tills studenten för aranäsgymnasiet. Så på fredag så skall stödet för hennes arrangeman vara högt. Jag L och SG kommer vara på plats. Med mask på ansiktet eftersom det är casanova night.


Nu till gymmet

ciaociao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0