Pic from Fuertuventura.

Här är ett litet sammandrag från semestern som jag lovade
Enjoy!

          

1. Poolen
2. De gulliga killarna på kinaresturangen gav mamma, sis och mig denna gulliga plastblomma. Självklart fick jag den rosa medan mamma och sis fick blå. Blomman matchar kameran perfekt.
3. La litteratura som man läste under resa, kan verkligen rekommenderas, boken prinsessor av catarina hurtig var grymt bra med.
4. Fågel fisk eller mittemellan? Inte vet jag men dessa morotskulpturer fick vi som dekoration till maten på kinaresturaungen.
5. Mitt nya armband som används ganska flitigt och fortfarande gör. Köpt på raglady.
6-8 är bilder från stranden. Vi badade endast i poolen eftersom havet var ganska kallt och Fuertuventura är en lavastens ö vilket innebär att majoriteten av stranden består utav lavastenar - gör sjukt ont att gå på dem

Det togs inte så mkt bilder faktiskt men här är ett litet smakprov på saker och ting som hände.

Det kanske kommer fler, Who knows?

Ciaociao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0