Last..

Oj längesedan det blev en update här.. Pappas internet bråkar fortfarande vilket gör att det går ut över bloggandet. Pretty bad..

Helgen har verkligen vart lugn fast det har vart saker att göra ändå.. Båtmässa och bio på fredagen med L och AN. Filmen blev Lucas Moodysons"Mammut" - och jag rekomenderar inte den som en fredagsfilm utan snarare deppmåndags film kanske. Han är ju känd för sina djupa filmer och denna var inget undantag. En bra film var den absolut. Man började tänka lite extra.. Men jag ångrar att vi såg den en fredag..

Hela lördagen spenderades sedan i Valhallas sporthallar eftersom Juniorvärldscups tävlingarna på värja gick av stapeln där. Jag har aldrig kokat så mkt kaffe i hela mitt liv. Inte ens när jag jobbade på Dahls..
På kvällen träffades nästan hela tjejgänget hemma hos J och hade en otroligt rolig tjejkväll. Och idag söndag har jag inte gjort någonting. Skall strax börja plugga.
Tyvärr glömde jag min kamera hos J så ni får inga bilder..

Imorgon är en ny måndag och en ny vecka. Och imorgon om en vecka ligger jag på en strand och lapar sol för att samtidigt beskåda det vackra blå havet framför mig. Atlanten.

Lovely

ciaociao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0