For me - its art

Okej jag är inte bara addicted av kaffe/thé, träning, tomatsoppa, omelett, vaniljljus, och skor. Nu kommer fakutm nummer 7. Jag är totalt beroende utav nagellack. Det värsta jag vet - iaf när det gäller mig själv - är avskavtnagellack. Snygga händer uppskattar alla. Jag och nagellacken skapar någon slags helhet. Helt ärligt och nu låter det ju som jag är ett psykfall av högsta grad, kanske nagellackpsykfall, iaf jag känner mig inte helt komplett utan nagellack målat på naglarna. Konstig känsla men det är sant. Precis som en person med glasögon kanske inte känner sig komplett utan sina glasögon eller ja ni fattar principen.

Vad är det då värsta som kan hända? Jo när nagellack som man inte använt på en tid torkar. Stunden man verkligen bestämt sig för att "ja den färgen var längesedan, den skall jag ha" blir totalt brutalt förnedrad när man skall måla och det fucking jävla nagellacket är som cement eller trögflytande betong. Tomte. Hej papperskorgen, hejdå önskan om naglar i den färgen.

Detta hände mig precis. Såååå patetiskt. 

Nej nu skall jag hitta en liknande annan färg och måla på. Möter upp tjejerna och deras respektive (låter som vi alla är gifta haha, eller ja utom mig och susanna men vi lever det glada singellivet haha) kl 9 på Björns bar

Sjukt tråkigt väder bara...


Vad händer för er ikväll. Något jag vet iaf är att jag missar melodifestivalen. Damn it. Men vad gör man inte för goda vänners lag.



ciaociao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0