boom boom like the drummerboy

Sakta öppnade jag mina ögon mot den förjävligt gråa himlen. En sjukt dundrande värk strömmar från huvudet. Som en jättes enorma kliv i ett sagoland eller en bongotrumma som hörs från djungelns innersta hjärta. Ännu en dag som jag vaknar med huvudvärk. Är det normalt att vakna fyra dagar i rad med huvudvärk? Eller en trötthet som gör mig helt svimfärdig?

Kan bero på att mängden kaffe inte varit vad den brukar vara. Men ändå. Beroendet skrämmer mig. Är det på detta sättet kroppen reagerar när den inte får sitt gift? Eller snarare medicin. Kaffe. Thé. Vad som helst med koffein.

Eller är det för att jag inte tränat lika mycket som jag brukar?

Who knows?

Idag blir det iaf Lunch med en gammal klasskompis från Hulebäck - IT - sedan får vi se vad dagen har att erbjuda. Träning och plugg iaf. Säga hejdå till L som åker till sin love över helgen..


Vad gör ni tråkiga grå dagar som denna?

ciaociao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0