teknik freak!

Jag förstår inte varför all teknik går emot mig.. Nu skall jag skriva ut 100 sidor, vilket förövrigt är ett skämt - från datorn till seminareit nästa fredag, och det låter som huset skall rasa, jag skall dö och datorn crasha.. Själklvart skriver inte datorn ut alla sidor utan lite här och där sidor..

Åkte till Göteborg tidigt imorse för att fira min lillebror idag och vara med på pappas årliga julglögg. Så det skall bli mysigt!

Första jobbdagen igår och om ni skall handla på Kahls rekomenderar jag pralinen jordgubb/champagne.. Herregud i mina dar vad god! 100 jobbtimmar på tre veckor blir det nu.. Jag får vaa glad om jag kommer ut därifrån levande..

Åker tillbaka till malmö imorgon eftermiddag igen och innan dess är det systemåterställning av min dator som mamma måste hjälpa mig med och en avklarad hemtenta.. Kul lördagkväll!

Jag tror jag har nu har vunnit kampen om tekniken med skrivaren

Adios Amigos

ciaociao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0