Stalking

Åh ni vet den känslan att saker händer så som man absolut vill att de skall hända. "Barnet-på-julafton-moment" så att säga, jag älskar det
Det hände mig i morse på Facebook av alla ställen. Facebook! Jag hatade ju FB en gång i tiden. Nu har det efter kaffe nog blivit min största drog.
Facebookfanatiker

Om CIA behöver spioner/stalkers av någon anledning så går det bra att kontaka mig genom min bloggmail högst upp i vänstra hörnet. Jag kan säga att mina stalkertalanger är exemplariska.

Jag har fått lite "skäll" på att jag inte uppdaterar bloggen så ofta längre, och det är jag ledsen för men när man är sjuk, uppe i lägenhetsletande, samt inte riktigt får blogginläggen till att bli vad man vill. Då har man varken tiden eller orken till att blogga. Så fort lägenhetsletandet och sjukdomen är över kommer jag vara tillbaka som förut.

Det vill jag lova
Tills dess får ni nöja er med inlägg lite då och då. Den som väntar på ngt gott väntar aldrig för länge

peace

ciaociao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0