Sunshine!

Godmorgon Ladies and gentlemen!
Vaknade 0558 av att min katt attackerade min fot. Men efter att ha somnat om några timmar är jag redan mycket piggare. Sjukt att man kan sova tolv timmar varje natt i minst två veckor. Och att man inte hör när ens telefon ringer!!

Ibland händer det så konstiga sammanträffande. Drömde om en person i natt och när jag vaknade i morse så hade denna hört av sig. Helt oskyldigt men ändå! Tankar kanske kan tänkas mellan flera personer?

Inte många dagar kvar av antibiotika kuren nu vilket är sjukt skönt, men man är verkligen trött hela tiden..

Nej nu är det lägenhetsletande och fortsätta på min "collage"bok..
ciaociao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0