Sickness

Den sjukdom som min stackars kropp har  blivit utsatt för i minst en månadstid visade sig vara både lunginflammation och bihållsinflammation. Så med flera tabletter om dagen och nässpray i tio dagar ( kommer kännas som en evighet) kommer min kropp att må bättre. Men tre läkarbesök skulle det till för att detta skulle konstaterats.

1 läkarbesöket gav mig resultat förkylning vilket var lika med fel
2a läkarbesöket gav mig resultatet astma vilket också var fel.
3e läkarbesöket med byte av läkare, till en kvinnlig med stort rött hår och glasögon, som nästan skrämde ihjäl mig, gav mig resultat lunginflammation och bihållsinflammation. Vilket var rätt svar. Kvinnan är värd både guldstjärna i sitt CV och dagens ros i GT/Ystad allehanda.

Ciaociao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0