Long day. Good day

Gud vad dagen har vart lång och bra! Fast ändå har den gått såå fort! Herregud vad mkt man hinner med. Allt från kampen mot konsum till malagagängets samling på min balkong med kaffe, till att SZ kom över för att köpa hem den perfekta flyttmaten från La Gondola  - pizza - till att jag nu packar upp lite lådor och skall snart sätta på en kopp kamomillte och pyssla med min collagebok. Snart är jag frisk, slipper gå på medicin och känna mig som en fånge i mitt eget hem .-vilket jag nu faktiskt är..


Hann till och med förbi fäktklubben för att packa ihop mitt skåp där. Nu är flytten verkligen på allvar och lägenhet har vi snart fått också! Vill inte berätta mer förrän det är helt klart men visningen är nästa vecka på en femma i centrala Malmö. Ny renoverad, brasa, badkar, balkong och stora rum! Det kan inte bli bättre. Men som sagt helt klart är det inte än så ni får hållas lite mer..


Nej åter till lådorna, vad som skall packas upp, packas ner igen till malmö etc. Mkt att göra..

ciaociao




To keep or not to keep thats the question..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0