Friday

Tycker ni inte att jag skärpt upp bloggandet? Är ju nästan flera inlägg om dagen nu.. Me like.

Idag för exakt ett år sedan var det jag började jobba några timmar i veckan på Dahls Bakeshop - ni vet caféet på danska vägen. Herrgud ett år sedan! Tiden har verkligen gått fort. Jag slutade ju där i januari och började plugga ryska istället och nu blir det av till annan ort för mig i höst. Vad kan man säga? Livet flyter på ganska bra ändå.

Har inte alls några planer idag mer än att jag åker till pappa idag vid två tiden och SZ kommer förbi på en kaffe innan hon fortsätter sitt tentaplugg för sommarkursens tenta på lördag.
Så det blir nog att ta det hyfsat lugnt också. Sista antibiotikadagen är imorgon så det skall verkligen bli skönt att bli av med alla tabletter. Och sedan så när man nu har varit hemma har man ju försökt träffa alla vänner så mkt som möjligt innan man flyttar. Hur underbart det än har varit att träffa alla så kan jag säga att underbara vänner i kombination med lunginflammation/bihålsinflammation och tabletter gör en trött.. Man märker så att säga att kroppen är proppade med tabletter för lika pigga Gaby är inte 100% närvarande..

Nej har ni inte testat Yogithé så gör det ! Gott och relaxing


ciaociao

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygging. ja har fått en stressfaktur o är skadad. jag träffade din pappa på ica :D jag ska blogga snart taacak va fint du skrivt om mig :D puss emma

2009-08-21 @ 22:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0