Way back home

Hola foks! Sitter i bilen nu och strax skall man bege sig tillbaka till Göteborg. Eller ja mariestad och sedan tåg till Göteborg. Men slutdestination blir iaf Göteborg. Pappas bil är fullastad med all utrustning och packning så jag åker med min faster och eftersom hon bor i Mariestad så blir det tåg därifrån.
Det ända vi egentligen väntar på nu är att vi skall hitta hennes mobil. Its gone.

Men bland våra ex antal miljoner packningar utrustningar så borde den finnas. Hm we keep on searching.

Kommer hem någon gång ikväll och det kommer bli otroligt skönt att få sova i en mjuk säng! Vädret här uppe är iaf kanon bra och det är nästan synd att vi skall åka hem för  man hade kunnat få ytterligare en mysig och solig dag i sofforna på skilodgen. Får  njuta av skogen och solen från bilen. Det är sjukt vad mycket skog vi har i Sverige.

Nu säger jag ciaociao för några timmar och så hörs vi kväll, right?

ciaociao


Kommentarer
Postat av: SZ

Saknar dig söta! Jag stannar på bästkusten tom tisdagkväll! Puss!

2009-04-12 @ 16:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0