returned

Hemkommen från mitt vackra skåneland! Saknat mig? Tyvärr måste jag göra er besvikna med att säga att jag har druckit kaffe x 3. Det fanns liksom inget stopp på kaffesuget. Jag har lyckats att dricka mindre men att sluta för en månad ser just nu totalt omöjligt ut. Jag skall göra ett nytt försök när allt runt omkring mig har lagt sig vad gäller skola och träning.

Tre underbara dagar i Ystad, kunde det bli bättre? En jättemysig lång lunch med LN och thé vid havet. Eftersom man befinner sig lite på landet med mormor och morfar får man göra saker som man normalt inte brukar göra - detta inkluderar att titta på robinson 2009 på lördagkvällen. Minns när man var liten och bara längtade tills nästa avsnitt skulle komma. Denna längtan är inte lika stark nu men visst var det kul. Hela dagen gick åt till att ställa fram, duka,severa, koka kaffe (!) och nu på söndagen mår jag illa av alla mjölkprodukter (mormor hade bakat cirka 50 st Sarah Bernad - jag åt inte alla)j ag har fått i mig att jag gått runt med feber.. Borta bra men hemma bäst.

här är lite bilder från helgen, hoppas ni också fått en bra helg!
Som ni ser så håller mormor och morfar på att bygga om, därför den fula gräsmattan.
       

    


ciaociao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0