Here comes the sun again!

Åh jag älskar soliga dagar! Skolan och ryska lektionen bjöd på några överraskningar, bland annat en vikarie istället för ordinarie lärare och han hade vart militär. Det märkte man verkligen då vi skulle läsa högt, allt vi läste fel på fick vi i princip läsa om tills vi fick det rätt. Trots hårdare metoder än vanligt var läraren riktigt bra.

På vägen hem var det dags för en latte igen. Mitt kaffeberoende har minskat sjukt mkt och jag vet inte varför men latten iaf smakade delicious! Nu skall det lagas omelett och sedan skall jag sätta mig på balkongen och plugga. Kan inte beskriva hur mkt jag Älskar vädret! MMMmmmmm. Nu är det bara att tvätta av sig sminket och schteka haha,

Imorgon bär det ju av till Karlskrona och SM, JvP, hennes bror och jag skall ut på en liten roadtrip. Eftersom foten förtillfället är fucked up så kommer jag tillbaka på lördagkväll. Annars skulle jag ju tävlat söndag med men det blir skönt med en helt fri dag. Längesedan jag hade dagar när jag inte hade något inplanerat. Alla dagar har något inplanerat och då menar jag verkligen ALLA.



ciaociao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0