timber!

Okej jag beter mig som ett skämt - förlåt -. Uppdateringar pga utav  mer strul med internet har lyst med sin frånvaro och kamerasladden har jag glömt hemma. Så alla bilder kommer i ett bildinlägg när jga kommer hem.

Gårdagens sjukt långa bilfärd fördes igenom bara skogskogskogskog. sex och en halvtimma tog det från mariestad. Sex och en halv timma! det är det, det tar från göteborg till sälen. Snacka om lång dag,


Nu skall vi ut i backen, men foten är fortfaradne kollaps så det blir softning i skiloungen. Kankse kan åka några åk ikväll.

Nu skall jag sms AM. Vi kanske skall åka tillsammans idag.


Förrestenfinns det björnar här i sälen?

ciaociao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0