Sunset tan - hopefully

Godmorgon! Idag är en bra dag, lilllördag, mitten på veckan - snart helg. SZ ringde och väckte mig nu för fyrtio minuter sedan och bra var väl det för annars hade jag sovit bort denna bra dag. Klar med ryska läxan skall nu min mage få lite mat. Sedan möter jag upp C och några tjejer för lunch i solen, Mysigt va?

Skall hinna med en sväng på bandet på gymmet innan träningen ikväll tänkte jag också.

Med allt bra kommer ju oftast ngt dåligt. Så om denna dagen är så bra, vad är då dåligt? Jo att det är första april. Lurardagen.. Jag blir alltid lurad för jag är så himla lättlurad. Damn it. Denna dagen kommer bli låååång för mig, det känner jag på mig!

Så har ni lurat ngn idag än?


Grattis till SG som flyttar in i sin nya lägenhet idag tillsammans med hennes syster! Jag förväntar mig en stor inflyttningsfest snarast!

peace


ciaociao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0