say godnight and go

Nej mina damer och herrar, nu är det snart bedtime för min del. Ögonen gör så ont att det svider i dem. Imorgon bär det av till skåneland för en snabbvisit över helgen.

0942 går tåget till skåne. och Malmö. Malmömalmömalmö. finns det någon stad som man kan gilla så mkt? och skånskan skall vi inte ens prata om. Jag älskar skånska. Någonstans inom mig finns det något som hade gjort nästan vad som helst för att jag skulle pratat skånska nu. Men nej. Kanske i nästa liv - för de som tror på sådant. Själv vet jag inte vad jag tror när det kommer till den frågan.

Innan frågorna blir för djupa och svaren för filosofiska skall jag sova. John Blund närmar sig med bestämda steg

ciaociao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0