Remember from old times?

Gårdagens prövning från 8 till halv tre, missad sömn på jag vet inte hur många dagar, eller hur många timmar som har gått förlorade (det jag vet är iaf att jag sovit ungefär tio timmar på tre dygn)en blandning mellan koffeintabletter och kaffe samt en felstavad status på facebook gjorde att jag igår efter mammas födelsedagsmiddag, gick och SOV!

Nu exakt tolv timmar senare, nyduschad och snart frukostäten, skall jag lära mig att leva i nuet idag. Låter bra va? Frågan är ju bara att jag inte riktigt vet hur man gör. Men jag får helt enkelt försöka lära mig.
Eller rättare sagt komma på. I vilket fall som helst har jag massa energi i kroppen och jag längtar med att fylla dagen med saker. Först ut är balkongen och solen som skall bli min date. Träningen är det ända inplanerade ikväll. 

 Prövningen igår iaf gjorde att jag knappt visste hur man stod upp efteråt. Tre timmars skrivning, lite lunch och sedan muntlig redovisning som jag förövrigt inte hade fått de rätta uppgifterna utav handledarna hur de skulle gå till men tanke på att man inte är dem, hehe, så kom man ju på extremt smarta nödlösningar, så det gick nog bra iaf, nu väntar bara resultatet för samhällen och om två veckor skriver jag specialidrottsprövningen från VG till MVG - den kommer bli sjukt värre!

Men det var så konstigt - fast på ett bra sätt - att vara tillbaka på Hulebäck igår. Allt var precis som förr, förutom att klassen eller andra hulebäckselever man själv gått med inte fanns kvar. Istället var det nya fjortisar på plats eller att de nya treorna var de som hade makten. I matsalen fick jag sitta själv haha , men fräck som man var ringde man V och berättade secret information om alla. Sjukt att tvåor och treor känner igen en samt personalen i fiket "gatugott". Alla gulliga lärare träffade man på också. Alla var så intresserade!
Det är bra med hulebäck, för även om det är en sjukt stor skola (1600 elever), så kommer 95% av alla lärarna ihåg en och hälsar i korriderna, även om det är ett år sedan man gick ut.







Min bästa vän de senaste dagarna, men ta det itne med kaffe hur gärna ni än vill, för då bryter helvetet ut!!




Nu frukost. Yummie!

ciaociao

Kommentarer
Postat av: susanna

oj kände dom i cafét igen dig?? imponerande :)

2009-04-28 @ 21:41:03
URL: http://www.susannagullberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0