Plastic Jewels

Godmorgon! Carpe diem temat fortsätter lite grann idag med träning och solning med V. Sedan blir det en fika med AM och L och så skall jag försöka  hitta ngt att ha på mig imorgon, när "Malagagänget" skall ses och äta middag alla tillsammans! Mys! Regeln för Carpe Diem dagen som jag ändrar på idag är att jag måste ta tag i lite plugg nu.

Sedan i helgen drar jag till Stockholm och tävling på lördag. Bor hos SZ och på fredag beger vi oss till Cirkus i Stockholm och UNICEFs humorgala, Sjukt skoj skall det bli. Måns Zelmerlöv och Hey baberiba gänget med flera kommer underhålla och sedan efteråt blir det ngt typ av mingel. Looking forward!


Pärlorna från igår, Köpta på panduro


 



Nu skall jag städa mitt rum... Bagdad ser det ut som!

ciaociao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0