Morning with mam

Godmorgon foks! Idag är tröttheten i kroppen ett tecken med ondska. Hela kroppen skriker smärta. Skall äta en mysig frukost med mam nu och sedan skall hon köra mig till skolan! thanks mam. :)

L åker idag till sin love, och jag skall möta upp henne på centralen för att ta en snabb-hejdå-på-en-vecka-kaffe. Själv åker jag till sälen på torsdag, skall först via mariestad för att bila med min faster. Pappa och syskonen kommer redan vara där så det innebär att jag måste ta tåget till Mariestad, så jag skall boka en tågbiljett där också. Hoppas de på SJ  är trevligare än förra gången.


Annars ser det ut som dagen har en massa sol att bjuda på och det gillar vi. Hm vad skall man ha på sìg? Är det för kallt med jeansjacka kanske?


Later

ciaociao


Öm det ändå hade vart sommar, då hade jag velat se ut så här..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0