Live.

Ett dygn har gått sedan jag skrev här sist. Herregud. Tiden går fort..


Prövningen imorgon. 8 till halv tre. Great! Konstigt nog känner jag mig inte nervös men jag laddar inför en natt fylld med plugg.. På ngt sätt känns det som det kommer gå vägen. Men efter de timmarna på Hulebäck kommer jag vara helt dööd. Stressig dag helt enkelt. När jag är färdig på hulebäck måste jag in till stan och hämta mina och SZ biljetter till UNICEFs Humorgala på Cirkus i Stockholm på fredag, sedan köpa present till mamma och efter det till barnträningen. Åh vad jag längtar till Tisdag, inget mer planerat än ett Body Pump pass och sedan fäktning. Skall bli skönt att kunna sätta lite fart på träningen igen nu när foten har blivit bättre. Jag har kommit på det att jag mår inte bra när jag inte får träna. Jag fåt spatt helt enkelt.

Menmen skall ta tag i det sista nu av den muntliga delen.

Kanske hörs inatt.

ciaociao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0