In the noon

Fem och en halv timma i de underbara sofforna på ski lodge gör att jag  hoppas på en någorlunda bränna! Säkert blir det en google bränna med.. Men man skall aldrig underskata solen! Sjukt härligt, massa kaffe och jag rosé på påskafton satte pricken över i:et iaf nu på dagen! Påskmiddagen håller på att lagas och det är stora sjuka mängder mat.

På något sätt så hade jag velat vara med mamma nere i skånu nu tillsammans med kusiner och mormor och morfar, men någon gång skall man väl fira påsk i fjällen också. De senaste året har påsken alltid varit i skåneland men som sagt i år var det pappas tur att ha påsken och då blir det fjällen. Det är just vid sådana här familjehögtider som ordet "Skilsmässobarn" får en stor betydelse. Men allting löser sig om man tänker positivt så löser sig allt och huvudsaken är att föräldrarna är lyckliga - om det så skall vara på var sitt håll. Vi har det iaf supermysigt här uppe bland all skog och snön som sakta men säkert töar bort.

jag önskar er alla en riktigt trevlig påskaftonskväll och så hörs vi imorgon.



Ciaociao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0